wtorek, 5 listopada 2013

Prolog :)



Prolog

/Siedziałam w pokoju rozmyślając co wybrać? Życiowe marzenie czy zostać z przyjaciółmi. Oczywiście chcę pracować z Justin’ em, ale też chcę zostać z Ellen i chłopakami. Będzie mi ich brakować. Czemu to takie trudne? Umysł podpowiada mi bym jechała z ekipą, a serce żebym została. Sama już nie wiem. Nie ma znaczenia co wybrać, chociaż bez różnicy co wybiorę moje życie się zmieni. Przez te 
 kilka lat popełniłam wiele błędów, nie chcę popełnić kolejnego/



--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prolog krótki, ale taki ma być:) 
Postanowiłam dodać nowe opo... 
Rozdziały będą pojawiać się dość często,
zależy od weny. Bohaterowie i nowy rozdział już wkrótce:)
Alexisss <3  
  

3 komentarze:

  1. Nie przepadam za blogami z 1D i JB, ale zobaczymy jak się rozwinie ^^.
    Nawet spoko się zapowiada + czy w tle to bohaterowie?
    N ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym blogu bedzie JB, ale nie zbyt często :)
      Tak to bohaterowie :*
      Alexis ♥

      Usuń
  2. Fajnie, że krótki prolog. Zapowiada się ciekawie. I lecę dalej
    dla-milosci-warto-cierpiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń